اس ام اس عاشقانه 93 - گل یخ
مکاني براي دوست يابي
مکاني شاد و صميمي
پایین ترین قیمت، بالاترین سرعت، بیشترین امنیت | همراه با پنل حرفه ای
شبکه اجتماعی گل یخ
شبکه اجتماعی گل یخ
طراحي چت روم و شبکه اجتماعی کاملا حرفه اي در سایه دیزاین
فروش ويژه چت روم فول امکانات با قالب حرفه اي  پايين ترين قيمت،بالاترين سرعت،بيشترين امنيت گروه طراحي سايه ديزاين پايين ترين قيمت،بالاترين سرعت،بيشترين امنيت پنل جديد مديريتي باامنيت بالا فروش وِيژه چت روم تمديد شد فول امکانات با قالب حرفه اي مشخصات کاربر پروفايل کاربران مشاهده  اخرين بازديدها و مروري بر آمار و ارقام  مشاهده ورود و خروج کاربران مديريت آيکون هاي چت

☚❤❤❤ * گروه طراحی سایه دیزاین *❤❤❤☛ فروش ويژه چت روم هاي فول امکانات با قالب هاي حرفه ای (پايين ترين قيمت ، بالاترين سرعت ، بيشترين امنيت ) پنل جديد مديريتي با امنيت بالا ، پيام ها بلافاصله بعد از زدن اينتر وارد صفحه خواهد شد... ( همين حالا چت روم فول امکانات خود را سفارش دهيد. )

اس ام اس عاشقانه 93 - گل یخ
دسته بندی : عاشقانه,,
  • بازدید : (503)

 

شبکه اجتماعی گل یخ

 

ببین چقدر در هم حل شده ایم

تو قهوه میخوری

من خوابم نمی برد . . .

...

اس ام اس عاشقانه 93

از پدرم آدم

هوس خوردن سیب لبهـایت را ، به ارث برده‌ام

کاش حواس خدا را ، لحظه ای پرت کنی . . . !

...

اس ام اس کوتاه عاشقانه

هر بار شعری آمد

هفتاد میلیون سلیقه مهمان ذوقم شد !

اینبار انتظاراتان را زمین بگذارید

میخواهم ساده بگویم

دوستت دارم !

...

اس ام اس عاشقانه 93

آغشته به “تو” میشود

روحم ، نفسم ، بند بند وجودم

وقتی در حصار دستانت بوسه باران میشوم . . .

...

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

در انتظار آغازی دیگرم ، انتخاب مجدد جفت ها !

شاید این بار نوحی بیاید ، مرا برگزیند در کنار “تو” !

...

روزها بی تو می گذرند و شب ها با تو نمی گذرند

تمام درد من این است . . .

...

متن عاشقانه بسیار زیبا

میگویند : زندگیت را پایِ یک “نفر” نگذار

کاش میدانستند که یک نفر نیستی !

تو یک “دنیایی”

...

اس ام اس احساسی زیبا

دلم “قُرص” است

وقتی ..

مُسَکِنم تویی !

...

اس ام اس عاشقانه 93

مرا دوست بدار

به سان ِ گذر از یک سمت خیابان

به سمتی دیگر

اول به من نگاه کن

بعد به من نگاه کن

بعد باز هم مرا نگاه کن…!

...

پیامک زیبای عاشقانه

چشمان سیاه تو مرا خواهد کشت

افسون نگاه تو مرا خواهد کشت

این گونه که آه می کشد لب هایت

پس لرزه ی آه تو مرا خواهد کشت

...

جدیدترین پیامک های عاشقانه 93

اسم مرا هم ثبت کنید در گینس ، میتوانم در آغوش “او” جان بدهم آسان

...

اس ام اس جالب عاشقانه

اندازه ی یک وقفه ی کوتاه بمان

حتی شده تا نیمه ی این راه بمان

دلتنگ تو بودن به خدا ممکن نیست

نه ، آه نکش ، آه نرو ، آه بمان

...

اس ام اس غمگین عاشقانه

سرمایه ام تویی !

از تمامِ دنیا فقط …

بی اندازه دوستت “دارَم”

...

بهترین جملات عاشقانه 93

سه آرزوی قشنگ عاشقانه :

بی من نباشی

بی تو نباشم

بی هم نباشیم

...

اس ام اس جدید

دلم شادی می خواهد

وسعتش زیاد نیست

به اندازه کف دستانت

دستانم را بگیر . . .

...

پیامک 93

دردهای من دیازپام نمی خواهند

مُسَکن ِ بوسه هایت …

عجیب ، آرامم می‌کند !

...

پیامک عاشقانه 93

غم ، حادثه ، تردید ، من و تنهایی

یک شیشه ی می لبالب و تنهایی

من مانده کنار جاده ی خاطره ها

با یک چمدان سوز و تب و تنهایی

...

جملات زیبای عاشقانه

عشق یعنی حسرت پنهان دل

زندگی در گوشه ویران دل

عشق یعنی سایه در یک خیال

آرزوی سرکش و گاهی محال

...

دوبیتی عاشقانه

گهگاهی دلم را میشکنی

وقتی به جای “تو”

بهم میگویی : “شما”

...

متن سنگین عاشقانه

تکثیر “تو” در هر ثانیه ای از زندگی ام یعنی

قشنگترین تکراری که هیچوقت تکراری نمی شود !

...

جملات جالب عاشقانه

روبرویم ، سراب

پشت سر ، خاطرات

نازنینم ، کدامین طرف سوی توست . . . ؟

...

اس ام اس تیکه دار عاشقانه

ای نازنین جواب معمای من تویی

تنها چراغ روشن شبهای من تویی

وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها

احساس آفتابی دنیای من تویی

...

اس ام اس عاشقانه 93

دوست داشتنت

اندازه ندارد

حجم نمی خواهد

وقتی تمام کشور وجودم

سرزمین حکمرانی توست!

راد اس ام اس

چه اعجازیست

بهار لب هایت

با هر بوسه که میکاری

گونه هایم گل می دهد . . .

...

اس ام اس عاشقانه 93

“شعر” را کوتاه دوست دارم

“موهای” تو را بلند

...

پیامک عاشقانه 93

گاهی دو حس از جنسِ هم

چه تلخ رَد میشوند از یکدیگر !

“کار” از کار میگذرد و ..

تو از “من”

...

اس ام اس عاشقانه 93

sms عاشقانه 93

چشم که گذاشتم برو هر وقت خواستی برگرد ، من تا بی نهایت شمردن می دانم

اس ام اس عاشقانه 93

با مهربانیت معجزه میکنی ، من به پیامبری ات مدتهاست ایمان آورده ام !

sms 93

اشک ها قطره نیستند

بلکه کلماتی هستند که می افتند

فقط بخاطر اینکه پیدا نمیکنند کسی را که معنی این کلمات را بفهمد . . .

اس ام اس عاشقانه 93

از رادیو دست میکشم

موجی زیباتر از موهای تو نخواهم یافت !

 

تو نیستی و هراسی در دلم افتاده

حال مادر لالی را دارم که کودکش را در انبوه جمعیت گم کرده باشد



برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • کليه حقوق مادي و معنوي مربوط و متعلق به چت روم گل يخ است.
  • Copyright © 2011-2014 - bygoleyakhchat.com (Administration by Saye). All right reserved